[Castellano] [English]
Batall

Ressenyes: Pi de la Serra

El público vibra con la vuelta del cantautor Quico Pi de la Serra, que después de 10 años presenta un nuevo disco, titulado, ‘Tot’.
Eva Visa El País 13/08/2007

Quico Pi de la Serra siempre ha sido un tanto excéntrico, pero lo relevante ahora es que en "Tot" hay composiciones realmente buenas. Temas como "Estocolm" o "Anuncis per paraules" así como su versión del "Perquè vull" de Ovidi Montllor, que interpretó en el Auditori de Barcelona junto a algunos "oldies" de su repertorio como el inevitable "Home del carrer". Tras mucho tiempo de incertidumbres y dispersiones en lo artístico, Pi de la Serra parece haberse reencontrado con la inspiración.
Donat Putx La Vanguardia 28/05/2007

Totxanes, totxos i maons - Arribo del concert a l'Auditori de Quico Pi de la Serra. Hi presentava "Tot", el seu nou disc després d'una dècada de silenci discogràfic. (...) Damunt de l'escenari un competent grup d'acompanyament -no havia vist dos contrabaixos tocant junts des de l'època dels Tropopausa- i unes cançons ben triades amb tres temes recuperats que m'han sorprès molt gratament.
Joan Josep Isern Vila Web 26/05/2007

Con más de cuatro décadas sobre sus espaldas, la trayectoria de Quico Pi de la Serra es de una coherencia y clarividencia ejemplares. Nunca será suficiente recalcar que no solamente es el mejor músico que alumbró la ‘cançó’, sus letras están llenas de fulgurantes hallazgos poéticos, con una impresionante capacidad para retorcer el lenguaje y realizar rimas insospechadas, muchas veces repletas de sana mala leche.
Federico Garcia Herraiz Cartelera Turia 09/12/2005

Quico Pi de la Serra és considerat un dels intèrprets més trencadors i destacats del moviment de la Nova Cançó. És un tros d’història viva de la música del nostre país i de la cançó d’autor europea, en plena vigència.
Jordi Riba L’Espectacle